ÚVOD DO TRÉNINGU

Tento tréning vznikol preto, aby Vám ukázal cestu ako sa zbaviť tuku, získať svaly a postavu po akej túžite, v priebehu 15-30 minút cvičenia 4 krát v týždni. Toto cvičenie môžete cvičiť prakticky kedykoľvek a kdekoľvek. Nepotrebujete žiadne vybavenie, pretože od dnes je Vašou telocvičnou Vaše telo. Vďaka tomuto cvičeniu získate zo seba lepší pocit, zbavíte sa svojich komplexov, zvýšite si sebavedomie a zlepší sa Vám život.

Doba sa neustále zrýchľuje, ľudia sa čím ďalej, tým viac ponáhľajú,  jedia jedlo z fast food-ov po ceste v aute a kilá idú hore. Keď sa vrátim do svojho detstva na základnú školu, tak z 25 – tich spolužiakov v triede mali nadváhu 2 až 3 deti. Ak to porovnám s dnešnou dobou, nadváhu má viac ako polovica detí.

Telesná výchova kedysi vyzerala asi tak, že 1 chlapec z 10 nevedel kopnúť do lopty, keď sme hrali futbal. Realita je taká, že dnes nevedia kopnúť do lopty 7 z 10 chlapcov.

Ihriská sú nevyužité, deti nemajú záujem o šport, ale prečo by mali mať, keď ich k tomu nik nevedie a rodičia im namiesto lopty podávajú tablet alebo playstation. Ja viem…doba je iná, rýchlejšia, za 10 rokov sa zmenilo veľmi veľa. Ale naozaj nemáme čas? Naozaj nemáme 60 až 120 minút týždenne na to, aby sme si zacvičili, boli zdravší, cítili sa lepšie a išli príkladom svojím deťom?

Ruku na srdce, koľko hodín do týždňa stratíte nezmyselným četovaním si s priateľmi ?

Koľko hodín do týždňa pozeráte v televízií programy, ktoré Vás nenapĺňajú ničím  okrem strachu, negatívnych myšlienok, zabijú Vám čas a pomaly zabíjajú aj Vás hoci si to možno neuvedomujete.

Porozmýšľajte nad tým a poďme si predstaviť tréning bližšie.

V tomto tréningu  Vám predstavím starý zabudnutý typ cvičenia, ktorý bol poslaný do úzadia fitness priemyslom, aby z Vás mohol pravidelne zarábať peniaze.

Týmto typom cvičenia trénovali už starí Sparťania, Gréci, Rimania a všetky najtvrdšie armády sveta až do dnešných čias. V týchto videách sa dozviete, ako to skutočne vo fitness priemysle je a ako Vás zavádza, aby z Vás vytiahol čo najviac peňazí.. Ukážem Vám cestu k výsledkom, dám pozor na to, aby ste trénovali správnou technikou, zlepšili si tak svoje zdravie predĺžili si tým svoj život a mohli trénovať kedykoľvek a kdekoľvek úplné zdarma. Veľa šťastia!

Kondícia, sila a svaly nemajú bez zdravia pre človeka žiadny význam… Pri správnom tréningu sa musíte zlepšovať nie len vo Vašej sile, ale aj v kondícií a Vašom zdraví. Pri tréningu je najdôležitejšia bezpečná 100%-tne prevedená technika každého cviku,  preto sa nikam neponáhľajte.

Za vaše telo a Vaše zdravie ste zodpovedný vy sám. Starajte sa oň a doplňte mu to, čo mu chýba.

Tento tréning môžu cvičiť všetci ľudia, či sa jedná o mladých na základnej škole alebo pána na dôchodku.

Tréning je rozdelený na 8 úrovní. Každý sa dostane na určitú úroveň tréningu za iný čas v závislosti od veku, typu postavy, váhy, pohlavia, stravovacích návykov a hlavne vďaka svojej mysle – silnej vôle, v prístupe a pravidelnosti  tréningu. Tréning je možné cvičiť doma aj vonku podľa počasia alebo kde sa cítite príjemnejšie. Ja osobne tréningy striedam jeden deň cvičím vonku a druhy deň cvičím doma.

Tento tréning vznikol preto, aby som Vám pomohol a dodal motiváciu, ukázal Vám ako som trénoval a rozpísal Vám každý jeden krok môjho tréningu s ktorým som začínal a ktorý ma dostal na úroveň, na ktorej som dnes. Prakticky som sa ešte nestretol s cvikom s vlastnou váhou, ktorý by som nevedel zopakovať. Píšem to z vlastnej skúsenosti, pretože pred niekoľkými mesiacmi spätne som bol tam, kde vy. Trápil som sa s prvou úrovňou mostíkov a na hrazde som neurobil ani 3 plné príťahy nad bradu. Možno ste na tom rovnako, možno lepšie ako som bol ja vtedy… To však nie je pre túto chvíľu podstatné. Podstatné je to, kde sa vidíte o 6 mesiacov vy?

Kde sa vidíte o 12 mesiacov? Čo musíte urobiť preto, aby to bola do 12 mesiacov 8. úroveň aspoň na jednom cviku ? Čo Vám v tom bráni, aby ste to dokázali ? Ja viem, že na to prídete alebo už ste na to prišli… Zničte to, čo Vám bráni vo Vašich cieľoch. Dennodenne som stretával a stretávam ľudí, ktorí sa snažia trénovať, jesť zdravo a vyzerať dobre a mám z toho úprimnú radosť. Lenže väčšina trénuje nesprávnym spôsobom, je nesprávne a nemôže tak pochopiteľne ani dobre vyzerať a tak to ľudia do mesiaca zabalia, tí vytrvalejší do dvoch mesiacov cvičenia. Som tu pre Vás, aby som Vás naučil správne cvičiť a jesť, výsledkom čoho budú svaly a strata tuku. Budem Vás na tejto ceste podporovať a motivovať, ale Vašou veľmi dôležitou úlohou bude kontrolovať si stravu a tréning každý deň! Buďte k sebe tvrdý, dôsledný a nekompromisný, nikto to neodcvičí za Vás !!!

Všetky články

2. Cvičenie s vlastnou váhou